woensdag 10 juni 2009

#17 Web 2.0 site naar keuze



Deze foto vond ik op Digg. Een aardige Web 2.0 site, hoewel je je er natuurlijk ook weer voor moet aanmelden. Dat heb ik dus even niet gedaan. Het grappige is dat je op deze site allerlei artikelen van andere sites bij elkaar ziet. Die kan je zelf als je ingelogd bent ook aandragen en beoordelen met een duim omhoog of omlaag (Digg it).

Verder heb ik legio Web 2.0 sites bekeken. Een aantal ervan gebruik ik al, zoals bijvoorbeeld de bijna onvermijdelijke Schoolbank.
Er zijn veel leuke mogelijkheden, maar ook dingen die me iets te ver gaan. Je laat zo al genoeg sporen achter op het internet. Dat heb ik nog eens even bekeken door "biblien" in te tikken in Google. Er waren toch een aantal hits, ook al probeer je het zo goed mogelijk af te schermen.

1 opmerking: